Yliopiston Apteekki

Voin suositella kumppanuutta Media Cleverin kanssa 360 palautteiden tiimoilta. Olemme iloinneet selkeistä raporteista, joiden pohjalta esimiehille on pystytty laatimaan napakoita kehittymisohjelmia.

Borenius

Media Cleverissä on sisäistetty asiakkaan tarve sekä odotukset, koemme heidän tarjoaman palvelun täyden kympin arvoisena.

Maintpartner

Tavoitteemme on asiakastyytyväisyyden jatkuva parantaminen. Media Cleverin avulla olemme saaneet hyödyllistä tietoa asiakkaistamme analyyttisesti ja havainnollisesti esitettynä.

Bob the Robot

Olemme huomanneet selvän suhteen henkilöstön hyvinvoinnin ja asiakastyytyväisyyden kanssa. Asiakas- ja henkilöstöbarometrien paras anti on ollut se, että on löydetty yksi selkeä johtamisen väline lisää.

Rinnekoti-Säätiö

Meillä on käytössä portaali, jossa tulokset ovat helposti katseltavissa ja jonne esimiesten on helppoa syöttää kyselyn pohjalta esiin nousevat kehittämiskohteet.

Viestintätoimisto Drum

Systemaattisen asiakaspalautteen kerääminen on välttämätöntä asiakassuhteidemme kehittämisessä pitkällä tähtäimellä. Tähän tarpeeseen soveltuu erittäin hyvin Media Cleverin systemaattisesti toteuttama asiakasbarometri.

Steripolar

Haluamme palvella asiakkaitamme yksilöllisesti – nopeasti, joustavasti ja ammattitaidolla. Samaa odotamme myös omilta kumppaneiltamme ja siksi yhteistyömme Media Cleverin kanssa on kestänyt pitkään ja toimii loistavasti.

Aegis Media

Tieto jota nyt haluttiin, ei ollut saatavilla perinteisellä lomakyselyllä, ja siksi henkilöstötutkimus toteutettiin syvällistä ja täsmällisempää tietoa tarjoavin henkilökohtaisin haastatteluin. Media Clever Oy valittiin kumppaniksi, heidän ammattitaitoisen lähestymistapansa sekä vahvojen näyttöjen perusteella.

Grand Cru

Päätimme tehdä työporukan keskuudessa työhyvinvointikyselyn. Kilpailutimme useita toteuttajia joista Media Clever nousi suosikiksi. Valinta oli onnistunut! Toiveitamme kuunneltiin ja aikataulutus onnistui jopa yli odotusten. Voimme lämpimästi suositella Media Cleveria!

Music Finland

Tutkimuksen kautta suomalainen musiikkiteollisuus saa käyttöönsä tiedot viennin rakenteesta, viennin kehittämisen kannalta tärkeistä osa-alueista ja työkalun musiikin julkisen tuen kehittämiseen. Media Clever on ollut mukana suunnittelemassa tutkimusta suomalaisen musiikkiviennin markkina-arvosta ja toteuttanut sen vuosittain vuodesta 2003 lähtien.

FILI - Finnish Literature Exchange

Media Clever on toteuttanut Kirjallisuusviennin arvo -selvityksen vuodesta 2011 lähtien. Selvitys on ensimmäinen laatuaan kirjallisuuden saralla. Yhteistyö on ollut hyvää ja jatkamme sitä luottavaisin mielin hankkeen loppuun saakka.

Finland Festivals

Media Clever on ollut tutkimuksissamme ihanteellinen yhteistyökumppani: Substanssiosaaminen on erittäin korkealla tasolla, toiminta selkeätä ja tavoitteellista, raportit helppolukuisia ja ymmärrettäviä. Parasta on se, että Media Clever on aina reagoinut erilaisiin pyyntöihimme hämmästyttävällä nopeudella, joustavuudella ja kärsivällisyydellä.