Asiakkaitamme rsz n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150010
Asiakkaitamme rsz 1n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150824
Asiakkaitamme rsz 1n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150613
Asiakkaitamme rsz 1n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150652
Asiakkaitamme rsz 11n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150902

Asiakkaitamme rsz 2n  ytt  kuva 2015 10 05 kello 180601
Asiakkaitamme rsz 1n  ytt  kuva 2015 10 05 kello 180521
Asiakkaitamme rsz 1n  ytt  kuva 2015 10 05 kello 180645
Asiakkaitamme rsz 1n  ytt  kuva 2015 10 05 kello 180926
Asiakkaitamme rsz 1n  ytt  kuva 2015 10 05 kello 181104

Asiakkaitamme rsz n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150554
Asiakkaitamme rsz n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150524
Asiakkaitamme rsz n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150500
Asiakkaitamme rsz n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150415
Asiakkaitamme rsz n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150333

Asiakkaitamme rsz n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150144
Asiakkaitamme rsz n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 150033
Asiakkaitamme rsz n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 152514
Asiakkaitamme rsz n  ytt  kuva 2015 10 07 kello 152542
Yliopiston Apteekki
Voin suositella kumppanuutta Media Cleverin kanssa 360 palautteiden tiimoilta. Olemme iloinneet selkeistä raporteista, joiden pohjalta esimiehille on pystytty laatimaan napakoita kehittymisohjelmia.
Borenius
Media Cleverissä on sisäistetty asiakkaan tarve sekä odotukset, koemme heidän tarjoaman palvelun täyden kympin arvoisena.
Maintpartner
Tavoitteemme on asiakastyytyväisyyden jatkuva parantaminen. Media Cleverin avulla olemme saaneet hyödyllistä tietoa asiakkaistamme analyyttisesti ja havainnollisesti esitettynä.
Bob the Robot
Olemme huomanneet selvän suhteen henkilöstön hyvinvoinnin ja asiakastyytyväisyyden kanssa. Asiakas- ja henkilöstöbarometrien paras anti on ollut se, että on löydetty yksi selkeä johtamisen väline lisää.
Rinnekoti-Säätiö
Meillä on käytössä portaali, jossa tulokset ovat helposti katseltavissa ja jonne esimiesten on helppoa syöttää kyselyn pohjalta esiin nousevat kehittämiskohteet.
Viestintätoimisto Drum
Systemaattisen asiakaspalautteen kerääminen on välttämätöntä asiakassuhteidemme kehittämisessä pitkällä tähtäimellä. Tähän tarpeeseen soveltuu erittäin hyvin Media Cleverin systemaattisesti toteuttama asiakasbarometri.
Steripolar
Haluamme palvella asiakkaitamme yksilöllisesti – nopeasti, joustavasti ja ammattitaidolla. Samaa odotamme myös omilta kumppaneiltamme ja siksi yhteistyömme Media Cleverin kanssa on kestänyt pitkään ja toimii loistavasti.
Aegis Media
Tieto jota nyt haluttiin, ei ollut saatavilla perinteisellä lomakyselyllä, ja siksi henkilöstötutkimus toteutettiin syvällistä ja täsmällisempää tietoa tarjoavin henkilökohtaisin haastatteluin. Media Clever Oy valittiin kumppaniksi, heidän ammattitaitoisen lähestymistapansa sekä vahvojen näyttöjen perusteella.
Grand Cru
Päätimme tehdä työporukan keskuudessa työhyvinvointikyselyn. Kilpailutimme useita toteuttajia joista Media Clever nousi suosikiksi. Valinta oli onnistunut! Toiveitamme kuunneltiin ja aikataulutus onnistui jopa yli odotusten. Voimme lämpimästi suositella Media Cleveria!
Music Finland
Tutkimuksen kautta suomalainen musiikkiteollisuus saa käyttöönsä tiedot viennin rakenteesta, viennin kehittämisen kannalta tärkeistä osa-alueista ja työkalun musiikin julkisen tuen kehittämiseen. Media Clever on ollut mukana suunnittelemassa tutkimusta suomalaisen musiikkiviennin markkina-arvosta ja toteuttanut sen vuosittain vuodesta 2003 lähtien.
FILI - Finnish Literature Exchange
Media Clever on toteuttanut Kirjallisuusviennin arvo -selvityksen vuodesta 2011 lähtien. Selvitys on ensimmäinen laatuaan kirjallisuuden saralla. Yhteistyö on ollut hyvää ja jatkamme sitä luottavaisin mielin hankkeen loppuun saakka.
Finland Festivals
Media Clever on ollut tutkimuksissamme ihanteellinen yhteistyökumppani: Substanssiosaaminen on erittäin korkealla tasolla, toiminta selkeätä ja tavoitteellista, raportit helppolukuisia ja ymmärrettäviä. Parasta on se, että Media Clever on aina reagoinut erilaisiin pyyntöihimme hämmästyttävällä nopeudella, joustavuudella ja kärsivällisyydellä.