Markkinatutkimus tarjoaa yritykselle tietoa toimintaympäristöstä ja sen muutoksesta. Media Cleverissä on laaja kokemus erilaisten markkinatutkimusten toteutuksista. Työnäytteistämme löytyvät mm. markkinatutkimus suomalaisesta kirjallisuusviennistä ja sen kehittymisestä sekä suomalaisen musiikkiviennin markkina-arvotutkimus

Toteutamme myös kuluttajatutkimuksia, joilla pystytään selvittämään mm.

  • brändin tunnettuutta
  • vertailua kilpailijoihin
  • uuden tuotteen kiinnostavuutta
  • ostokäyttäytymistä

Tarjoamme varmasti sopivimmat tiedonkeruumenetelmät:

  • web-paneeli
  • puhelinhaastattelut
  • kirjekysely
  • henkilökohtaiset haastatattelut

Markkinatutkimuspalvelumme kattaa:

  • tutkimuksen suunnittelun
  • kustannustehokkaimman tiedonkeruumenetelmän
  • vastausaineiston analysoinnin
  • havainnollisen ja selkeän loppuraportin laadinnan

 

Mediahuomioita kulttuurinviennin tutkimuksistamme

 

Markkinatutkimus - Levymyynti lähti nousuun.. - Media Clever mediassa

Markkinatutkimus - kirjallisuusvienti

Referenssi - FILI – Finnish Literature Exchange: selvitys suomalaisesta kirjallisuusviennistäMedia Clever on totettanut FILI – Finnish Literature Exchangen ja Suomen Kustannusyhdistyksen toimeksiannosta Kirjallisuusviennin arvo 2011–15 -selvityksen ensimmäisen osan vuosilta 2011 ja 2012. Selvitys on ensimmäinen laatuaan kirjallisuuden saralla. Yhteistyö on ollut hyvää ja jatkamme sitä luottavaisin mielin hankkeen loppuun saakka.

FILI – Finnish Literature Exchange: selvitys suomalaisesta kirjallisuusviennistä
Dr Iris Schwanck, Director

 

markkinatutkimus - IittalaMedia Clever Oy suunnitteli ja toteutti tutkimuksen erittäin kustannustehokkaasti ja vahvalla ammattitaidolla. Saimme käyttöömme selkeästi laaditun loppuraportin johtopäätöksineen, joka vastasi asetettuun tutkimusongelmaan ja on toiminut erittäin hyödyllisenä työkaluna Outlet- myymäläkonseptimme kehittämisessä.

Fiskars home: myymäläkonseptitutkimus
Lea Aarinen-Koski, Director / Global Retail Experience